Marketing

ChatGPT Image 25. 7. 2025 18_03_25

Optimalizace konverzního poměru webu (CRO)

Získejte z návštěvníků svého webu maximum. Optimalizací konverzního poměru (CRO) zvýšíme počet zákazníků bez nutnosti navyšovat rozpočet na reklamu. Nenechte draze získané návštěvníky odejít – proměňte je ve skutečné klienty.

Pomocí profesionálních analytických nástrojů zjistíme, proč návštěvníci nekonvertují, a navrhneme konkrétní úpravy, které povedou k vyšší výkonnosti webu.


Co při CRO řešíme

  • Provádíme A/B testování – na základě reálného chování uživatelů zjistíme, co funguje nejlépe.

  • Identifikujeme slabá místa – může jít o problém v UX designu, obsahu (copy), informační architektuře, nebo o technické překážky.

  • Hledáme cestu k vyšší důvěře, lepší orientaci a silnějším výzvám k akci.